Julklappstips #1


Date: 2009-12-01 Time: 19:13:13
Kategori: Presenttips { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Ingen aning om vad du ska shoppa för julklappar eller vad du ska önska dig? Not to worry - hos Beauty Place får du framöver en hel drös med tips på sköna julklappar till alla dina nära & kära.

Idag tipsar jag om 3 fina grejer för den som älskar fina tryck och motiv på sina skönhetsprodukter. Marknaden har fullkomligt exploderat på senaste tiden och det är inte bara innehållet som spelar roll nu för tiden. En fin burk, tub eller kartong är minst lika viktig. Är du som jag och har en handkräm på jobbet så att du aldrig är utan? Då håller du säkert med om att det är lite roligare att ha en snygg tub som pryder skrivbordet.

The Balm är experter på snygga pinupprydda askar. Sexy Mama är klassikern som vilken beauty junkie som helst blir lycklig att få i julklapp.

Rosewater Hand Therapy Cream från Crabtree & Evelyn är nog den mest ljuvliga lilla handkrämsförpackning som finns. Shoppas bland annat hos Accessora.

♥ Allra sötast i dagens kollage är utan tvekan Corioliss Mini Vintage Floral - en minifön som är som gjord för de som älskar motiv på sina grejer. Är det någon som inte gillar den här, liksom?

Kommentarer
Makeuponista

Fönen är underbar, och nu kom jag på att jag glömde önska mig Sexy Mama i julklapp :P

2009-12-01 20:47:37
http://makeuponista.wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Makeuponista: Det är inte för sent att önska sig :) Om inte annat får du ge dig själv en julklapp!

2009-12-01 21:17:00
Anonym

vilken söt blogg! :'D

2009-12-02 17:50:02
http://egorsamarin.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Anonym: Tackar, vad roligt att höra!

2009-12-02 19:49:52
Kabuki-Emma

Underbar fön! Vill ha!

Kram!

Carro

Fin blogg! :)



Jag har blivit nominerad som veckans blogg på smilinggirls.blogg.se, snääääälla kan du rösta på mig??<3

Jag skulle verkligen bli super glad! :D

Ifall du vill det kan du göra det här: http://smilinggirls.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-omgang-1.html#comment

Jag är Nr. 6 :)

Tack<333

2009-12-05 20:14:55
http://dellifin.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Kabuki-Emma: Visst är den supersöt?

2009-12-05 20:30:53

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0