Fyndtips & rabattkoder


Date: 2009-12-16 Time: 18:15:13
Kategori: Fyndtips { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Hej bloggen! (Hihi, jag har alltid velat skriva så, det låter så trevligt). Vad gör ni ikväll? Själv njuter jag av en underbart lugn kväll, jag ska slösurfa, läsa bloggar, läsa lite i min bok och titta på bönderna på tv. Imorgon är det bara en vecka kvar till julafton och jag längtar! Jag ska ha lite extra ledigt i nästa vecka och passa på att rå om mig själv.

På tal om julafton börjar det bli hög tid att beställa de sista klapparna - därför tänkte jag tipsa om lite erbjudanden som ni säkert tycker om.

 Hos Hudoteket shoppar du helt fraktfritt fram till julafton. Bara att klicka dig in och bli inspirerad av deras julklappstips.

 Shoppar du för över 800 kronor hos Eleven får du automatiskt med ett serum från Boots no 7 i din beställning. Gäller fram till och med 21/12.

 Hos Look Fantastic gäller koden elves09 för att du ska få £2 rabatt på din beställning, utan något minimumkrav på beställningssumma. Men skynda - koden är bara giltig fram till midnatt.


Kommentarer
felicia

sjukt fin blogg du har :)

2009-12-16 21:50:20
http://efji.blogg.se/
Mia

Låter som att du har en riktig mys-kväll! :) Själv ska jag snart göra läxor, tyvärr! Ha en fortsatt trevlig kväll! kram Mia

2009-12-16 21:58:33
http://miamupp.blogg.se/
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Du anar inte :D sjukt skönt, nu kan lillkillen följa med utan problem överallt!

2009-12-17 15:14:00
http://candis.se
fotonich

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen och har även julrabatter nu (:

2009-12-17 16:25:39
http://fotonich.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

felicia: Vad gullig du är, tack!



Mia: Det är ju tyvärr sånt som måste göras. Själv pluggar jag till körkort, också lagom skoj :)



Sara: Härligt! :)



fotonich: Tack så mycket, söta du!

2009-12-17 18:03:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0