Tweezerman - love, love, love!


Date: 2009-08-09 Time: 16:10:25
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har nog sagt det ett antal gånger tidigare, men jag tycker att bra verktyg är en väldigt viktig grund till en bra makeup. Det kan handla om allt från borstar för ögonskugga, till svampar för foundation eller en riktigt bra pincett. En hyllad pincett är Tweezerman, som finns att köpa hos de flesta webshoppar eller sminkbutiker.

Till höger på bilden ser ni den klassiska Tweezerman-pincetten, som finns i olika färger och till vänster en specialdesignad version av Agatha Ruiz de la Prada. Ser ni den underbart söta med små hjärtan på? Den hade gjort sig väldigt bra i min sminkväska. I'm just saying. Jag ska nämligen inte shoppa mer grejer den här månaden. Det är stora grejer på gång istället... körkort, here I come!


Kommentarer
Josephine- Makeuponista

Jag gillar La tweez pincetten med inbyggd lampa, perfekt för småhår man vanligtvis inte ser =)

2009-08-09 17:26:44
http://makeuponista.wordpres.com
Veronica, Beauty Place

Josephine: Bra tips där, tack så mycket! :)

2009-08-09 20:00:57
Anonym

Visst är La tweez bra med den lilla lampan men jag tyckte den var usel på att plocka. Jobbigt att se stråna men inte kunna ta dem hehe. Tweezerman däremot är gudomlig!

2009-08-09 20:40:52
Motownjunk

Det var jag som blev namnlös. Sorry

2009-08-09 20:41:31
Veronica, Beauty Place

Motownjunk: Ååh, förstår din frustration! :)

2009-08-17 19:11:08

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0