Min nya favvo!


Date: 2009-08-01 Time: 20:29:13
Kategori: Hårvård { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


Det är en väldigt glad flickvän som skriver det här inlägget. Min baby överraskade mig nämligen med den miniplattång som jag skrev om häromdagen, igår. I förmiddags testade jag den för att se om den höll vad den lovade.

Ska jag vara ärlig var jag lite skeptisk till om den lilla tången skulle få till ett riktigt bra resultat. Den är ju bara 16 cm lång och ganska smal. Och visst - det tar lite längre tid än med en stor tång, eftersom jag får jobba med lite tunnare sektioner av håret. Men ska du ha med dig plattången, om du till exempel ska resa bort eller vill ge håret en sista touch när det är dags att dra från förfesten ut på någon klubb - då tycker jag att Ministyler Deluxe är perfekt! Resultatet blir nämligen precis samma som med en större.


På bilderna i bildspelet kan ni se ungefär hur självlockigt mitt hår är från början och hur det blir när jag plattar det. Jag gillar definitivt min Ministyler Deluxe och den kommer få följa med i min väska på nästa partykväll! Är du sugen så finns den att köpa hos bland annat Nelly.se.



Resultatet! På bilden har jag för övrigt använt nya läppglanset från Smashbox.

Kommentarer
Sublim

Den där lilla saken ser ju riktigt fiffig ut faktiskt! Jag använder aldrig plattång eftersom mitt hår är naturligt platt (;)), men nu har min frisör har visat mig hur jag ska kunna fixa med en tång så att min page blir mindre frissig och mer stylish. Kanske läge att klicka hem en sådan här då alltså... :)

2009-08-01 20:42:51
http://www.sublimt.se
Elina

Vad sött att få den av pojken din! Vad fin du är på bilderna förresten =)

2009-08-02 18:56:03
http://elinas.bloggspace.se
sminkjante

Jag tycker de stora plattängerna är svåra att hantera. Tror att en liten vore bättre. Nu när jag ser resultatet så är det nog en god idé att köpa en sådan här.

2009-08-03 11:35:30
http://sminkjante.blogspot.com
Mikaela

Fin blogg!

:D

2009-08-03 17:07:48
http://mikaelafranzen.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Sublim: Det är underbart med plattång när man vill bli friss-lös, hihi. Jag är likadan jag :)



Elina: Tack vännen!



sminkjante: Vad roligt att du tyckte om inlägget och att det inspirerade! Jag lovar att du inte blir besviken.



Mikaela: Tackar, tackar. Vad roligt att du tycker om Beauty Place!

2009-08-04 22:42:50
Linda

Tjatja!

Vilken fin blogg :)

du skriver bara om smink och så eller?



Tänkte fråga hur du gjort din header och det där " Puss Veronica"

Svara gärna på min blogg eller mejl!

2009-08-07 08:49:57
http://www.improveme.se/LindaK
Veronica, Beauty Place

Linda: Kul att du tycker om bloggen! :) Jepp, jag skriver nischat, så bara om skönhet. Jag har fått hjälp med designen av Sara, hennes blogg med kontaktuppgifter hittar du här: http://candis.se/

2009-08-09 16:17:00
Frida

Var det det färdiga resultatet eller det självlockiga resultatet på bilden nedan???? Tycker inte att det blev så värst rakt...

2009-08-18 18:02:54
Veronica, Beauty Place

Frida: Den sista bilden visar det färdiga resultatet. Vad tråkigt att du inte tyckte att det blev bra, själv kände jag verkligen en stor skillnad.

2009-08-24 17:44:48

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0