Hudvård till budgetpris


Date: 2009-08-20 Time: 21:18:07
Kategori: Fyndtips { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


5 dagar kvar till löning. Är ni likadana som mig och har ungefär en hundralapp kvar på kontot när den 25:e börjar närma sig? En del av er är kanske till och med studenter - usch, vad jobbigt jag kommer ihåg att det var. Att vilja ha en massa men ha ungefär 500 kronor kvar när allt var betalt. Hur som helst får ni lite tips av mig på fyndhudvård, allt kostar under 150 kronor. Senast jag postade ett "budget-inlägg" var det väldigt populärt, så jag lyssnar och lovar att bjuda på mer sånt!

Aquolina Body Lotion hittar du bland annat hos Beauty Planet. 125 kronor för en förpackning.

Aloe Vera-fotkräm finns hos Nelly, som har väldigt mycket mer än kläder. Farligt!

Chocolate Shea Buttery Bakery Truffels.. ååh, bara namnet. Chokladbollar som du kan njuta av i badet.

• I den rosa, söta burken finns Body Butter från Hawaiian Tropic. Pris: 99 kronor. Najs.

• Hos Inezza hittar vi prisvärda handkrämen Hand Therapy från La Source.

• Den sista godbiten är Vinotherapy Body Hydrator  innehållande Chardonnay druvkärnor! Budgetlyx för 84 kronor.

Kommentarer
Madeléine

Hejsan.

Jo det är så att jag aldrig har haft problem med finnar och sånt. Inte så att det har varit jätte mycket i alla fall, men däremot så när jag väl får det är det typ dom högsta bergen i världen som poppar ut.

Har du några tips på hyffsat billiga produkter som FUNGERAR mot finnar?



Kram

Madde

2009-08-23 14:12:48
http://iminegna.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Madeléine: Om det bara är ett par finnar som du får skulle jag rekommendera dig att använda Basiron, som är ett rätt kraftigt acnemedel och hjälper genom att torka ut finnen och motverka att det "gror" fler. Det finns på Apoteket och det fungerar - i alla fall om du har tålamod och använder det regelbundet. Som hudrengöring kan jag verkligen rekommendera Dermalogica som är toppen för problemhy, speciellt Ultracalming Cleanser. Lycka till!

2009-08-24 17:41:50

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0