Shadow Liners


Date: 2009-04-07 Time: 19:03:51
Kategori: Nyheter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________



Kolla in Smashbox nya, underbara eyeliners slash ögonskuggor Shadow Liners. Sa jag att de var underbara? Ja, otroligt lockande till och med. Särskilt den med svartglittrig nyans och gråskimrig i en dosa. Det var länge sedan som jag köpte en ny ögonskugga till mig själv - tycker ni inte att jag har gjort mig förtjänt av en sådan här? Jag håller tummarna för att Eleven eller Blush tar in dem snart, snart, snart!

Från vänster till höger: Smolder, Cashmere, Slate & Goddess.

Kommentarer
penny

nice blogg :) har du något tips på en bra brun-utan-sol?

2009-04-08 11:07:07
http://pennym.blogg.se/
Frida

Härliga ögonskuggor! Fastnade speciellt för den bruna!

Glad påsk!

2009-04-11 09:30:05
http://onefrida.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Penny: För att driva en skönhetsblogg har jag testat pinsamt få. Men jag gillar Doves Summer Glow Body Lotion, den luktar helt ok och det kan liksom inte bli fel. Den ger ju gradvis bränna så du får inga ränder eller för mycket färg på en gång.



Frida: Ja, underbart söta är de!

2009-04-18 11:41:16

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0