min stora svaghet!


Date: 2009-04-26 Time: 20:05:20
Kategori: Hudvård { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har en tendens att köpa vissa skönhetsprodukter, fast jag redan har en eller flera sorter av den hemma. Jag brukar hålla mig ifrån att ha flera olika foundations, mascaror eller schampon. Men när det kommer till nagellack, läppglans eller duschkrämer - då har jag svårare att inte köpa en ny sort fast jag ändå aldrig hinner använda upp alla innan de blir dåliga.

Min stora svaghet är body butters, body lotions och body cremes. Ja, det var ju senast i tisdags jag köpte en ny burk.

Den här vill jag också ha.


Fast det bara var några dagar sedan jag köpte min senaste... men jag m å s t e ju faktiskt skriva massa bra recensioner här på bloggen - då måste jag shoppa lite mer... ja, ni förstår, eller hur? Har ni någon svaghet eller någon produkt ni gärna köper nya varianter av fast ni egentligen inte behöver?

Kommentarer
Matilda

Hehe låter som mig fast jag älskar nagellack. Har en hel drös hemma och har märkt att jag ibland har köpt samma färg som jag redan har 3 st hemma av i olika märken hehe.

2009-04-28 14:38:22
http://tillay.blogg.se/
Kajsa Kavat

Duschkrämer! Helt klart, har säkert fem stycken på gång just nu. :)

Mayaline

Jag samlar på ögonskuggor och ögonpennor/eyeliners. I perioder också på rouge och läppglans. Kan inte låta bli helt enkelt =)

Veronica, Beauty Place

Matilda: Jag känner igen det där, allt för väl =)



Kajsa Kavat: OJ, 5 st? Något bra tips på någon du inte kan vara utan?



Mayaline: Jag förstår, hihi..

2009-04-28 21:51:40
Li

Jag har samma svaghet som du. Men som ursäkt så har jag faktiskt torr hud.

2009-04-29 14:34:00
Veronica, Beauty Place

Li: Hehe.. ursäkter är bra, de =)

2009-04-29 15:23:04
Sofie

Jag är helt såld på bodylotions och bodybutters. Och läppglans! Jag har 25 läppglans och 7 bodylotions, men det är ju så roligt att köpa det nya som kommer ut i affären :)

2009-10-25 22:13:00

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0