I'm sorry Carmex


Date: 2009-04-29 Time: 15:21:33
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Fasiken.. jag som hade höga förväntningar på Carmex Lip Balm. Den megahypade tuben med läppbalsam ska fungera på torra läppar, sår, med mera - i alla möjliga omväxlande klimat. Och visst gör den torra läppar, som blivit utsatta för växlande varmt och kallt väder, mjukare. Men bara till en början.. om jag inte fortsätter att använda Carmex när mina läppar känns bra så har jag genast torra och fnasiga läppar igen. Jag blir beroende helt enkelt.

Jag vet, Carmex fungerar för massor av personer. Jag gillar den inte ändå. Tyvärr.

Kommentarer
Mikaela

Ser ut som lim. Carmex later som nat lim ocksa.

sminkjante

Jag testade den också för inte så länge sedan. Håller fullständigt med dig! Jag gillar den inte alls.

2009-04-30 16:46:19
http://sminkjante.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Mikaela: Hehe.. jo, det kan jag hålla med om, utseendet iaf.



sminkjante: Skönt att höra att jag inte är den enda!

2009-05-05 19:41:51

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0