en favorit..


Date: 2009-04-21 Time: 11:47:41
Kategori: Mina favoriter { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

En av mina absoluta hudvårdsfavoriter är Dermalogica. Det är ett märke som jag, trots att jag alltid vill testa nya produkter, återkommer till med jämna mellanrum. För min känsliga hy passar Ultracalming Cleanser väldigt bra, det är en rengöring som kan användas antingen med vatten eller bara med hjälp av en bomullspad. Som ni säkert vet torkar vatten ut hyn, så om man har mycket torr hy är detta en bra rengörare.

Om du vill testa så har Dermalogica små rengöringskit som brukar innehålla rengörare, ansiktsvatten, ansiktskräm + en till produkt som kan variera (t ex scrub eller ansiktsmask). Finns för alla hudtyper för drygt 400 kronor i butik eller lite mindre om du shoppar på nätet.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0