Intetsägande skrubb


Date: 2008-09-02 Time: 20:59:17
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Med min senaste beställning från Hudoteket fick jag en hel hög med prover som jag blev väldigt glad över - det är alltid ett plus när man får testa ännu mer än det man beställt.

Bland proverna fanns bland annat några småförpackningar av Spa Sensation Salt Scrub från Biodroga som jag nu har använt mig av ett par gånger den senaste veckan. Men, mer intetsägande skrubb får man leta efter... små korn som knappt håller i 2 sekunder innan de löses upp, så särskilt rivigt blir det inte. Och lukten är inte särskilt sensationell den heller, alldeles för stark blandning av pepparmint och tea tree.

Nepp, ingen höjdare alls! Men - hurra för prover, nu vet jag ju att det här inte är någon ny badrumsfavorit utan att behöva betala för det.


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0