Smashbox - Rapture, Holiday Collection 08


Date: 2008-10-09 Time: 20:26:17
Kategori: Kollektioner { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Det finns inte så mycket mer att säga än ååh! Smashbox's Holiday 08-kollektion Rapture är helt i min smak, jag fullkomligt ä l s k a r den. Tanken bakom kollektionen är champagne-nyanser, lagom till nyår, blandat med rosa och plommonlika nyanser toppat med lite extra kajal runt ögonen.

Kollektionen innehåller inte så mycket nya produkter, men väl små miniset av läppglans, ögonskuggor och basprodukter och det kan vara minst lika bra det. 8 små duoskuggor tillsammans med penslar, primern - som har blivit så känd - i två olika storlekar (de vill vara säkra på att du har både hemma och med dig) och sist men inte minst ett set om 6 läppglans - varav tre av dessa är exclusives för holiday-kollektionen. Kanske något för bitchen? Dessutom finns världens sötaste lilla necessär med penslar att applicera med.

Det här kan jag verkligen tänka mig att mejka mig med lagom till julledigheten. I like! Du också?

Kommentarer
inthemake

Superfint!

2008-10-10 07:55:13
http://inthemake.se
Beauty Princess

inthemake: Visst är det? Jag blir så sugen...

2008-10-12 20:17:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0