Skrubba håret?


Date: 2008-10-24 Time: 19:08:18
Kategori: Hårvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu börjar jag undra om de har fått slut på idéer inom skönhetsbranschen. Skämt åsido, hårvårdsmärket Davines säljer skrubb för håret. Alltså, är det bara jag som tycker att det låter konstigt?

Tydligen ska man massera in skrubb-schampot Awakening Scrub Shampo i blött hår och sedan skölja ur, precis som man gör med ett vanligt schampo. Det ska ge en friskare hårbotten genom att man får bort de döda hudcellerna... Hmm, jag skulle nästan vilja testa bara för att det här låter så konstigt i mina öron.

Vad tror ni, kan det här vara något?

Kommentarer
Li

Det skulle väl vara mer en hårbottenskrubb i så fall? Men jag kan tänka mig att det sliter en del på håret.

2008-10-25 11:48:50
Beauty Roxx

Hårscrubb låter helt sjukt!Skulle aldrig våga skrubba med nåt i håret av rädsla för att det skulle gå av.

2008-10-25 14:24:14
http://www.beautyroxx.se/br.html
CrazyNails

Jag skrubbade förr min hårbotten eller snarare brukar jag försöka när hårbotten är torr, speciellt på vintern. Men jag blandar bara råsocker i balsam och skrubbar. Helt onödigt att köpa dyra produkter. Och det är super härligt och skadar inte alls håret:)

2008-10-25 20:18:41
http://crazy-nails.blogspot.com/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0