Nailtini-cravings!


Date: 2008-10-11 Time: 14:43:56
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Vill ha, vill ha! Mina fötter är väldigt försummade och jag inbillar mig att om jag bara hade lite fler och roligare produkter hemma så skulle jag bli mycket bättre på att ta hand om dem. Drömma går ju... och så länge jag gör det så gör jag det om scruben och krämen för fossingarna på bilden.

Nailtini Coco Loco Smoothie Sugar Scrub & Hot Buttered Rum fungerar för både händer och fötter, men för det förstnämnda har jag ju redan en ny älskling, så det skulle nog mest bli för fötterna jag använde dem. Finns hos Inezza.

Föresten... hur bra låter inte detta? "Doftar aptitretande av smörkola"! Gör mig i n t e a l l s mer sugen...

Kommentarer
BeautyRoxx

Usch, mina fötter är också försummade och nu påminde du mig om det ;D Måste ta ett fotbad!

2008-10-16 18:44:26
http://beautyroxx.blogspot.com
Veronica

BeautyRoxx: Sorry tjejen! Fotbad lät underbart.

2008-10-18 13:19:46

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0