Matrix-vård, Sparkling Blondes


Date: 2008-10-12 Time: 18:55:58
Kategori: Hårvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Via Kellys blogg fick jag upp ögonen för en produkt som skulle passa mig väldigt bra just nu. Jag har blivit rätt duktig på att faktiskt komma ihåg att göra en inpackning i veckan för att mitt hår ska hålla formen och bli fräschare. Men just nu tror jag verkligen att det skulle behöva en rejäl genomkörare, så Matrix Shade Memory - Sparkling Blondes Treatment med 5 behandlingar i ett paket som man använder som en intensivkur för att "återställa" håret vore perfekt.


Finns både hos Hudoteket & Look Fantastic.


För övrigt skulle jag verkligen vilja testa en ny frisör i Stockholmsområdet också - någon som har något tips eller personlig favorit?


Kommentarer
inthemake

Spännande..:)

2008-10-13 10:58:27
http://inthemake.se
Söderlund

Söderlund har nu dragit igång en ny tävling på sin blogg! Nu har du chansen att vinna en riktigt snygg och fräschdoftande Parfym ifrån Hudson Bay. Jag hoppas att du tar chansen och deltar i denna tävling som samarbetar med denna blogg som just nu är en av de absolut snabbast växande i bloggvärlden!



[Får be om ursäkt om du ser detta som reklam. Men detta sänds endast ut för att jag vill att så många som möjligt ska kunna få chansen till att vara med i denna tävling. Ett simpelt sätt att vinna en parfym som i våra affärer ute i vårat avlånga land kostar 750 kronor. Lätt att tjäna in genom att tävla alltså]



Tack på förhand, och ha en bra fortsättning!



Mvh

2008-10-15 01:18:05
http://robinsoderlund.se
http://recenseramera.blogg.se/

Väntar ivrigt på en recension. :D

2008-10-15 14:44:55
http://recenseramera.blogg.se/
Jill

Har dessa :) Tyckte först det var dyrt med 180 spänn för fem behandlingar, men en tub räcker faktiskt 2-3 gånger. Då blev det direkt mer värt pengarna. Det är nog bra att veta om man tvekar att köpa produkten :)

2008-10-15 21:07:13
Veronica

inthemake: I agree!



recenseramera: Shoppar jag, så räkna med det...



Jill: Aah, smart där!

2008-10-18 13:21:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0