Hej, jag heter Veronica och jag är bloggare...


Date: 2008-10-07 Time: 13:02:12
Kategori: Om Mig { 10 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har funderat rätt länge på att presentera mig närmare för er läsare, så att ni får veta mer om vem jag är som skriver bloggen Beauty Place. Eftersom jag kommer att försöka gå på mer pressvisningar och andra beauty-relaterade PR-grejer kände jag för några dagar sedan att det känns som att det är dags att berätta om mig själv för er...


Jag som skriver heter Veronica, jag är 26 år och bor i Eskilstuna. Jag är född och uppvuxen i Göteborg, men flyttade därifrån då jag var 20 för att börja plugga. Jag läste 3 år i Borås och 1 år i Västerås och tog för ett par år sedan min magisterexamen som civilekonom med marknadsföringsinriktning.

När jag inte bloggar här jobbar jag som ekonomikonsult i en ännu mindre stad än E-tuna. Jag tycker om att träna och tillbringar en hel del tid med mina vänner.

Jag har nu drivit bloggen Beauty Place i snart 3 år och älskar det! Inspirationen tryter från och till, men i det stora hela är det hur skoj som helst att skriva, testa och recensera och läsa era kommentarer runt allt som har med skönhet att göra!

Kommentarer
Sublim

Hej, vad kul att äntligen få de dig! Lipglossbitch blir allt ensammare om att inte visa hela sig.;)

Vad är det för kul beautyevents du ska på?:D

2008-10-07 15:25:28
http://sublim.wordpress.com
Beauty Princess

Sublim: Ja, jag tyckte det var dags! :) Det är inget speciellt som är inbokat just nu, jag har bara bestämt mig för att försöka ta mig tid och boka in fler av de inbjudningar jag får. Fast VR:s Blog Awards är uppskrivet i kalendern - ska du också dit?

2008-10-07 15:30:26
LipGloss Bitch

Nähä, jag trodde ju vi gamla i gamet skulle hålla ihop om anonymiteten ;D

Kul att se dig tjejen!



2008-10-07 17:41:53
http://lipglossbitch.se
Beauty Princess

LGB: Hihi.. du får joina oss som röjer identiteten istället :D Ska du till Blog Awards-galan nästa vecka?

2008-10-07 18:14:11
inthemake

Oh va kul att få "lära känna" dig bättre..;)

2008-10-08 10:06:22
http://inthemake.se
CrazyNails

Jätte kul att få veta mer om dig:)

2008-10-09 19:04:21
http://crazy-nails.blogspot.com/
Li

Kul att "träffa" dig! Jag har följt din blogg ganska länge nu, mer än 2 år tror jag!

2008-10-09 23:54:10
Beauty Princess

inthemake: Vad kul att du tycker det :)



CrazyNails: Roligt att höra!



Li: Åh, tackar för att du läser!!

2008-10-12 20:18:22
Sunniva

Fin du är gumman! Som alltid!

2008-10-15 20:24:47
Beauty Princess

Sunniva: Tack sötis!

2008-10-15 22:08:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0