Bloggtema v 42 - Badvecka


Date: 2008-10-18 Time: 21:07:21
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Hos PRET-ty-nätverket kör vi denna veckan temat badvecka. Jag har tyvärr inget badkar hemma längre sedan jag flyttade för ett drygt år sedan. Men om jag hade det skulle jag ha kurat ner i det ikväll och gärna ha njutit av de här godbitarna!




Badbomberna från Lush är helt underbart söta och förvånansvärt stora när man klämmer på dem i butik. En sådan skulle med all säkerhet göra badkaret till en underbar vistelse. Och med min förkärlek för fjärilar skulle jag vilja ha Butterfly såklart!

♥ Jag hade svårt att bestämma vad jag ville ha - en badbomb eller badolja så jag valde båda. Man ska drömma stort, eller hur? Creme Brulee-trion från Laura Mercier med badhonung som man häller i vattnet står också på önskelistan.

♥ Efter att ha slappat i badet minst en halvtimme tillsammans med massor av bra tidningar skulle jag gärna bli mjuk med Philosophys Salt Tub & Shower Scrub i doften Sweet Coconut Milk.

♥ Efter badet vorde det underbart med MOR Cosmetics Marshmallow Body Butter för att bli silkeslen. Finns hos Accessora om ni vill kolla in närmare.

♥ Självklart är inget härligt bad komplett utan massor av ljus runtom. Voluspas giftset Floriason skulle vara drömmen. Jag är lite av en ljusjunkie...

♥ På bilden ser ni också badmössa från GlamKapz - det blir ju mycket roligare att bada i en rosa mössa! :)

Kommentarer
Anja

Var du på Blog awards i torsdags? Det var jag iallafall, helt sjukt kul ju!

2008-10-18 22:18:51
http://originalet.blogg.se/
Veronica

Anja: Jajamen! Det var riktigt trevligt håller jag med om.

2008-10-18 22:28:05

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0