Välbehövligt hos mig just nu..


Date: 2008-11-23 Time: 17:15:45
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________



Ja tack! Kan inte tomten se till att lägga fina penselsetet Luxe Brush Collection under julgranen till mig i år? Setet från Bobbi Brown innehåller 10 penslar som i stort sett är allt du behöver inom sminkverktyg. Självklart är den Limited Edition vilket höjer vill-ha-värdet ännu lite mer. Ytterligare en pryl jag skulle vilja ha med mig på Göteborgs-resan om en månad helt enkelt...

Jag har i och för sig i stort sett gett upp hoppet om att Bobbi Brown ska lanseras i Sverige, men drömma går ju. Eller om någon vänlig själ jag känner är på väg till USA kan de väl återvända med det här setet i bagaget?

Kommentarer
orchid

åhh läckert!! vill också ha

2008-12-05 14:18:56
http://orchid.devote.se
Veronica, Beauty Place

Orchid: Den ger rejält ha-begär, eller hur? :)

2008-12-09 20:05:36

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0