Nu blir det bio i veckan!


Date: 2008-11-19 Time: 18:42:46
Kategori: Om Mig { 3 Kommentarer }
______________________________________________________



Igår kom min första biobiljett från Gratisbio i brevlådan. Jag är jättesugen på att se "Låt den rätte komma in" så jag ska ta med mig mamma som hälsar på i Eskilstuna just nu och gå och se den i veckan.

Om du inte redan är medlem hos Gratisbio, där man kan samla poäng (som sedan används för att shoppa annat) genom att shoppa eller ta del av erbjudanden, kan du bli det genom att bli värvad av mig. Då får du 50 poäng som välkomstpoäng och 25 poäng som extra värvningspoints. 400 poäng krävs för en biobiljett. För 1000 poäng får du ett superpresentkort som fungerar i stort sett överallt på 300 kronor.

För mig tog det ungefär 4 månader att samla ihop till en biobiljett och då har jag inte överansträngt mig, utan bara passat på att shoppa via dem och jag ändå ska handla någonting. Najs!

Kommentarer
Angelique

Har också fått biobiljett därifrån :) Och är inte långt ifrån att få en till!

2008-11-19 19:01:25
http://kinkykitten.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Angelique: Åh, vad kul! Vilka erbjudanden har du hoppat på?

2008-11-19 19:24:39
Ida

Kul med biobiljetter =) Jag går på bio alldeles för sällan och när jag väl gör det så tänker jag alltid att jag borde göra det oftare =)

2008-12-11 13:02:18
http://chictbyida.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0