Julklappstips #8 - Till lillasyster


Date: 2008-11-22 Time: 21:57:40
Kategori: Presenttips { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Glamour To Go II från Too Faced är i mina ögon en perfekt julklapp till lillasyster. Jag har tyvärr inga syskon att köpa julklappar till men jag har riktigt fina vänner istället så de får bli mina extrasystrar.

Hade jag haft en syster i tonåren hade jag hur som helst utan tvekan valt den här söta paletten till henne - 8 ögonskuggor i lagom neutrala färger som går att kombinera på alla möjliga sätt, läppglans i 4 nyanser och ett aprikost/ljusbrunt rouge ingår.




Finns bland annat hos Pashion Cosmetics för 195 kronor.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0