Blogg-utmaning


Date: 2008-11-09 Time: 20:04:37
Kategori: Om Mig { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Rouaa skickade en utmaning till mig som var en aning klurig men jag hänger väl på.

*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är snart 27 år och har inte tagit körkort än.. usch!
2. Jag har drygt 200 böcker i mina bokhyllor och har läst 3/4 av dem.
3. Jag är smått The Hills-beroende, älskar den serien!
4. Jag älskar att organisera på gränsen till att det blir för mycket, att färgsortera, skriva listor osv är min last.
5. Jag prenumererar på för många tidningar, jag har en hel hög inplastade tidningar som jag inte hunnit läsa än. Häromdagen hittade jag en som var ett år gammal (!)
6. Ett av mina smeknamn är Nasse.. vill ni veta varför får ni fråga haha :)
7. Jag är sjukt ohändig, jag kan knappt byta proppar själv...

Jag utmanar:
Bjooti

LipGloss Bitch

Hedgehog in a storm

Veras Värld

Garderobsgrubbel & Byråbekymmer

Beauty Roxx


Makeupjunkie


Kommentarer
hedgehog-sara

Jag är 39 och har inget körkort, nuförtiden säger jag att det är av miljöskäl ;) Jag gjorde den här precis häromdagen - kolla in får du se!

2008-11-09 20:32:21
http://hedgehog.se
Veronica, Beauty Place

hedgehog-sara: Haha, den var bra, det ska jag säga hädanefter :D Måste ha missat att du redan bloggat om det, sorry.

2008-11-09 20:55:11
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för utmaningen! ska göra den!

kram

2008-11-09 22:14:58
http://pyttis.blogg.se/
CrazyNails

Jag var över 30 när jag tog mitt körkort, så ge inte upp hoppet!

2008-11-12 19:52:02
http://crazy-nails.blogspot.com/
Camilla i Piteå

...och jag var 35 när jag tog mitt körkort förra sommaren! Det är aldrig för sent!!

Intensivkurs rekommenderas!

2008-12-01 10:14:41

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0