Beauty-söndag


Date: 2008-11-02 Time: 17:59:50
Kategori: Hårvård { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

En gång i veckan unnar jag mig en riktig beauty-stund när jag tar hand om hela kroppen. Då gör jag hårinpackning, tar fram en body scrub, fixar fötterna (även om jag är sämst på den delen), gör ansiktsmask och gottar mig med en härlig body butter.

Idag passade jag på att testa Schwarzkopfs Seah Hairspa Rose Masque från Vecko-Revyns goodiebag. Just Rosemasken är till för frissigt & ostyrigt hår vilket jag egentligen inte har, masken för torrt hår skulle nog passa mig bättre om jag shoppade själv. MEN - med detta sagt - jag märkte skillnad så fort jag kom ut ur duschen idag, håret var mycket lättare att reda ut än det vanligtvis är. Jag är inte så förtjust i doften, men det är en smaksak för det är inte så att den luktar illa. Och resultat går före lukt i min bok. Så, det ska bli spännande att fortsätta utvärdera den här hårinpackningen. Självklart får ni en längre recension om några veckor!

Har ni någon skönhetsrutin eller speciell "skönhetsdag"?


Kommentarer
Ida

Haha, vi har skrivit två nästan likadana inlägg, mitt kom bara för nån timme sen. Som att vi tänkte likadant. Kul! :)

2008-11-02 18:35:38
http://lovelythings.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Ida: Haha, det var ju riktigt kul! Då är vi i alla fall 2 som unnar oss lite söndagslyx :)

2008-11-02 19:02:01
RM

Jag brukar ha minst två skönhetsdagar! :)

2008-11-02 23:47:44
http://recenseramera.blogg.se/
Beauty Roxx

Fin burk i alla fall!

Jag har mina skönhetsdagar lite när som helst, hur ofta som helst. Då går jag igenom rubbet. Jag är också dålig på att hålla efter fötterna dock.

2008-11-03 12:28:32
http://www.beautyroxx.se/br.html
Jill

Ett tips till dig som gillar LUSH :)http://www.delinda.se/2008/nov/136/Taevla-om-Lush-Christmas-star-ii-/

Brukar också ha skönketsdagar så ofta som möjligt precis som Beauty Roxx...älskar inpackningar, masker och bubbelbad var och varannan dag :P Sen beror det ju på hur mycket man hinner med också. Något liv utanför badrummet måste man ju hinna med ;) Är dock dålig på de stackars fötterna jag med.

2008-11-03 18:41:47
Helena

låter häligt (:

Asef

Helt rätt med sådana dagar, och själv använder jag den där inpackningen på mina kunder och tycker den är super bra.



Mvh/Asef

2008-12-08 01:57:54
http://blogg.hairdresser.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0