Once in a blue moon...


Date: 2008-05-07 Time: 19:25:23
Kategori: Kollektioner { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

image413


Jag har tudelade åsikter om Dior som märke - vissa produkter fungerar toppen för mig medan andra, som andra gillar mer än mycket, inte alls blir lika fina på mig. Dior Show, till exempel, vill inte alls göra några underverk för mina fransar. Men läppglosset Dior Addict är wonderful!

Kollektionen Once in a blue moon ser hur söt som helst ut på bild men tyvärr tror jag inte den skulle fungera för mina toner. Men det är kanske någon av er som är mer sugen? Smaken är ju som bekant som...


Kommentarer
Ava

Jag älskar diors mascaror speciellt Diorshow. den är jättebra förutom ett stort minus att den smular! Men jag skulle nog bara vilja köpa det enda i blue moon collectionen =)

sminkjante

Inget inköp för min del heller.

2008-05-07 21:13:08
http://sminkjante.blogspot.com
Beauty Princess

Ava: Synd att DiorShow inte fungerar lika bra för mig :(



Sminkjante: Tur att det finns så många andra fina kollektioner, hihi!

2008-05-14 20:04:21

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0