Utmaning!


Date: 2008-06-18 Time: 11:06:50
Kategori: Allmänt { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har blivit taggad av Sublim till utmaningen som sveper runt bloggsfären just nu och hänger såklart på!

The Rules:
*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.


What were you doing ten years ago?
Då var jag 16 och gick på gymnasiet med jättemånga fina vänner nere i Götet, som är hemstaden. Jag hade ingen fast pojkvän, han dök upp först 2 år senare och har bytts mot en som inte heller behöll titeln. Tyvärr var även 1998 året för den stora diskoteksbranden där jag förlorade några kära, så det är inget fint år att se tillbaks på för min del.


What are five things on your to-do list today?

1. Lösa minst 3 "surdegar" på jobbet, för att bli av med dem inför semestern om 4 veckor.
2. Veckohandla... lagom kul.
3. Testa OSiS Smoothing Cream för första gången.
4. Ringa ett samtal jag ser fram emot!
5. Se Sverigematchen såklart!


Places you've lived
?
1. Göteborg
2. Borås
3. Eskilstuna


What are 5 things you would do if you were a billionaire?
1. Investera i fastigheter
2. Starta eget inom skönhetsbranschen
3. Köpa en riktigt fin och snabb bil
4. Ta med föräldrarna på valfri resa
5. Köpa en nybyggd etagelägenhet


People you want to know more about:
Jag utmanar:
En av de enda bloggarna som har förmågan att verkligen skapa känslor: Hedgehog in a storm
En av de snyggaste designade bloggarna out there: Rubia
Gulliga vännen Elina
Natacha som förgyller dagarna med blandade inlägg av humor, allvar och modetips.


Kommentarer
Lola

Vad jobbigt att du behövde vara med en sådan tragedi... :( kram

Sublim

Skojigt att du antog utmaningen och delade med dig av ditt liv.:)

2008-06-19 17:21:34
http://sublim.wordpress.com
Beauty Princess

Lola: Tack för omtanken och kommentaren!



Sublim: Det är kul med utmaningar och personligen tycker jag alltid det är roligt att lära känna personen bakom bloggen :)

2008-07-11 11:13:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0