Första intrycket...


Date: 2008-06-19 Time: 21:51:58
Kategori: Hårvård { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

... av OSiS+ Smoothing Cream är fantastiskt! Den gör verkligen skillnad, mitt hår är mycket mjukare än det brukar vara efter att jag har fönat det. Nu är jag sugen på "motsatsen" i samma serie - Rough, som skall skapa lite sträv beach-känsla. Perfa för mig som gillar saltvattensspray.


Det var bara det :O) Nu... tillbaks till Portugal - Tyskland. Jag hejar på de första om ni vill veta.


Kommentarer
denise

www.skyltfonstret.com - allt inom mode på en och samma sida :)

2008-06-19 23:45:39
http://deddenisen.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0