GratisBio.se


Date: 2008-07-27 Time: 14:38:48
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu har jag gått med i GratisBio.se, kanonsida verkligen! Man tjänar poäng som sedan löses in mot antingen biocheckar eller superpresentkort (kan utnyttjas tex på H&M, Åhlens, Kicks, The Body Shop, SOLO osv...) 

Poängen tjänar du in genom att till exempel köpa skivor, smink eller böcker (finns massor med kategorier, det mesta man brukar shoppa på internet) genom en länk på GratisBios sida istället för direkt på sidan. Sedan får man en viss procent av det man shoppar "tillbaks" så att säga genom poäng som du kan lösa in. Det är helt gratis att registrera sig!


Du får 50 poäng när du registrerar dig och 25 poäng extra när du värvas av mig.

Exempelvis ger 1000p ett superpresentkort á 300kr & 400 poäng ger 1 biocheck. Helt klart värt att testa!

Nu ska jag lägga mig i solen och jobba på brännan. Kika in ikväll igen, då vankas det tävling!


Kommentarer
Sublim

Nu har jag reggat mig via din länk, hoppas nu att jag får massa härliga presentkuponger!;)

2008-07-28 20:02:21
http://sublim.wordpress.com
Beauty Princess

Sublim: Vad söt du är! Du bör ha 75p redan, jag har lyckats samla på mig ungefär 40p ytterligare på bara ett par dagar. Testa att försöka värva lite folk eller att köpa via dem om du ska shoppa nåt, då rasar poängen in! :)

2008-07-28 22:12:25

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0