Stay away!


Date: 2008-12-13 Time: 20:56:20
Kategori: Blandat { 10 Kommentarer }
______________________________________________________

Om ni av någon anledning ska köpa ny deo snart, vet jag i alla fall vilken ni bör hålla er borta från.



Dove Stay Fresh är allting som en deo INTE ska vara, i mitt tycke! Den torkar hur långsamt som helst, lämnar vita fläckar på kläderna och den hjälper inte ens under mitt väldigt lugna kontorsjobb - än mindre under ett svettigt gympass. Då hjälper det inte att den faktiskt doftar fräscht precis när man applicerar den.

Ja, det var bara det...

Kommentarer
RM

Har sett deon flera gånger, men har inte riktigt våga köpa denna. Jag har ändå en rätt bra deo jag använder just nu, men det blir nog aldrig Doves upp-och-ned-vända variant för min del. :)

2008-12-13 23:58:27
http://recenseramera.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

RM: Nej, usch, stay away! :) Vad är det för deo du använder? Jag behöver tips..

2008-12-14 16:40:37
inthemake

Nejje, fyyy va trist, då ska jag inte ens testa den, tack för varningen ;)

2008-12-15 08:55:36
http://inthemake.se
Sara

jag tycker den är rätt bra.

2008-12-17 14:03:35
Veronica, Beauty Place

inthemake: Det var så lite så :)



Sara: Smaken är ju, som bekant, som baken - och tur är väl det.

2008-12-21 00:17:24
CrazyNails

Det är verkligen en djungel det där med deo.

2008-12-21 20:26:40
http://crazy-nails.blogspot.com/
Veronica, Beauty Place

CrazyNails: Verkligen! Att det ska vara så svårt att hitta en favorit :(

2008-12-23 20:23:47
Caroline Elisabeth

Jag har denna just nu och jag tycker den funkar riktigt bra. Dock slut nu men funderar på den igen hehe. Det är ju så, olika uppfattningar :) Kram!

Veronica, Beauty Place

Caroline Elisabeth: Ja, tur att vi alla tycker olika - tänk vad tråkigt det hade varit annars? :)

2009-01-16 19:20:47
Ruby Shy

Använder den gula varianten av denna deon och tycker den är riktigt bra(?).


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0