Smashbox Spring 09 - Muse


Date: 2008-12-23 Time: 20:15:02
Kategori: Kollektioner { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

I Smashboxs vårkollektion Muse ingår bland annat ögonskuggspaletten Muse Artist Eye Palette. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka - jag är lite splittrad. Dels tycker jag att själva förpackningen är jättefin och inspirerar till att experimentera med sminket, något jag vill bli bättre på att göra. Det får bli ett av mina nyårslöften.



Hur som helst tycker jag att paletten är lite rörig, det är för mycket olika nyanser och jag har svårt att se att jag skulle kunna skapa någon snygg ögonsminkning med Artist Eye Palette. Men förpackningen med kajalpennor i 4 olika nyanser gillar jag... Det är en toppenidé att ha flera olika färger i samma förpackning tycker jag! Då får man automatiskt färger som man kanske inte hade köpt i vanliga fall och kan upptäcka helt nya favoriter.


Kommentarer
RM

Ser ut att vara en riktigt härlig kollektion. :--)

2008-12-23 21:15:51
http://recenseramera.blogg.se/
Bjørnemor

Stilig øyenskygger..

God Jul og Godt Nyttår!:)

2008-12-24 15:16:56
http://mettehelene.blogspot.com/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0