Julklappstips #10 - Till någon som behöver varva ner


Date: 2008-12-03 Time: 19:17:59
Kategori: Presenttips { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Samtidigt som jag tycker att julen är en av de bästa högtiderna och man äntligen får massor av tid att tillbringa med de man tycker om är det många som blir superstressade av alla måsten. Vad passar då bättre att ge bort än en fin present från Laura Mercier med bad-creme-brulée? Creme Bruléen hälls i badkaret där den förvandlar badet till bubbelbad, återfuktar huden och dessutom luktar fantastiskt!



En stor glasburk kostar 400 kronor, själv skulle jag satsa på ett gift pack med 2 eller 3 mindre burkar - till exempel French Vanilla Duo. Laura Mercier finns att shoppa hos Cow Parfymeri eller på NK.


Kommentarer
CrazyNails

Mmmm det hade inte suttit dumt hemma hos mig:)

2008-12-07 10:16:44
http://crazy-nails.blogspot.com/
Asef

Tack för de tipset :) gå gärna in på min blogg och se vilka tips jag rekommenderar.



MVH/Asef

2008-12-08 01:55:17
http://blogg.hairdresser.se
Veronica, Beauty Place

CrazyNails: Inte hos mig heller, om jag hade haft badkar :) Ibland längtar jag verkligen efter ett..



Asef: Kul att du gillade tipset!

2008-12-09 19:47:32
RM

Åh, vill ha!

2008-12-10 19:24:32
http://recenseramera.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

RM: Kanske värt att skämma bort dig själv med en julklapp?

2008-12-14 16:42:48

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0