God Jul önskar Nouba


Date: 2008-12-09 Time: 19:42:58
Kategori: Presenttips { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


Noubas
fina julkit skapar antagligen ha-begär hos de flesta makeup-junkies! Läppglanset Sweet Kiss nummer 17 är den stora vinnaren om ni frågar mig, färgen är perfekt för alla partys över julledigheten. Multiskuggan Spice Gold nummer 37 (lösskugga som kan användas som ögonskugga, highlighter eller som skimmer på kroppen) är bara ett fint plus i kanten.


Letar du efter en bra present till flickvän, syster, tjejkompis eller mamma som inte ska kosta skjortan men som ändå ger mycket för pengarna är den här hur bra som helst! 249 kronor hos Eleven.



PS: Jag längtar fortfarande efter mitt Photoshop som jag verkligen behöver installera snart!

Kommentarer
Evelina

Fin blogg :) !

RM

Ser ut som en fin julklapp, det. :)

2008-12-10 19:21:24
http://recenseramera.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Evelina: Tack och bockar!



RM: Verkligen, den får gärna finnas under min gran :)

2008-12-14 16:42:01
Johanna

Ett sånt skulle inte sitta helt fel i julklapp! :)

2008-12-17 18:32:21
http://makeupjunkie.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Johanna: I agree!

2008-12-21 00:16:35

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0