Dior-härligheter hos Kicks


Date: 2008-12-21 Time: 22:48:47
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Om du, precis som jag, har en del julklappar kvar att shoppa ska du omedelbums (ok, det är ok om du väntar till imorgon) bege dig till närmaste Kicks-butik. Där har de nämligen hur mycket bra presentaskar som helst just nu och i de butiker där jag har varit och tittat är det mycket kvar att fynda bland, fast jag trodde att det skulle vara utplockat.

För er som gillar Dior Show passar jag på att tipsa om asken på bilden med mascara + 5-colour-skuggpalett! Perfa som julklapp till dig själv. Man måste skämma bort sig själv ibland.

Själv ska jag försöka hålla mig borta från Lancômes ask med Hypnose-mascara, ansiktsvatten och Crayon Kohl-kajal i ett - egentligen allt jag behöver just nu men alla pengar får gå till presenter till andra just nu. Rätt kul det med.

Kommentarer
Malin

Lämnar ett litet fotavtryck! :) God Jul! Kram Malin

2008-12-23 13:49:43
http://www.metrobloggen.se/merlyn
Veronica, Beauty Place

Malin: Det gör du rätt i - jag tycker om att få hälsningar från mina läsare :)

2008-12-23 20:17:59
Anna Winnberg

Dior's 5 colour skugga är helt underbar!

2009-02-19 12:15:30
http://styletip.blogspot.com/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0