Lyx eller Budget?


Date: 2008-08-03 Time: 16:32:27
Kategori: Hårvård { 7 Kommentarer }
______________________________________________________


Dags för ett lyx-eller-budget-inlägg igen. Inspirationen till det här inlägget fick jag efter att ha lånat mammas inpackning från Wella medan jag är i Göteborg på semester och fått en trevlig överraskning. Vanligtvis brukar inte mitt hår gilla budgetvarianter, synd men sant. Men inpackningen från Wella fungerade toppen! Jag kan definitivt rekommendera den för dig som vill ha en billigare hårvårdare.

All Soft-inpackningen tror jag inte behöver ordas så mycket om, har man följt den här bloggen ett tag vet man att jag fullkomligt ä l s k a r den här hårvårdsserien.



Lyx: Redken - All Soft Heavy Cream, £18,50 hos HQ Hair (ca 228 kronor)

Budget: Wella - Hårkur, för torrt & skadat hår, ca 50 kronor

Kommentarer
Linda

den inpackningen från Redken skulle jag rädda om det brann alltså :)

2008-08-03 18:45:59
http://pindus.blogg.se/
Beauty Princess

Linda: Haha, åh, jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Håller med dig helt :)

2008-08-03 20:27:30
CrazyNails

Jag har inte testat nån av dom. Jag har gett mig köpförbud på hårprodukter. Just nu har jag 3-4 inpackningar att ta mig igenom. Men helt klart är jag sugen på Redken

2008-08-03 21:38:03
http://crazy-nails.blogspot.com/
Beauty Princess

CrazyNails: Haha, det där känner jag igen :) Du får testa Redken när du tagit dig igenom de du har. I alla fall motivation nog att vara duktig och göra en inpackning i veckan, som man ska! ;)

2008-08-03 21:48:00
Sublim

Det var väldans vad alla hyllar den där All soft-serien, det känns som jag har missat nåt...:P Kan du inte skriva en genomgång av alla produkterna?:)

2008-08-04 22:48:53
http://sublim.wordpress.com
Beauty Princess

Sublim: Den är värd alla fina ord, I promise! Jag fixar ett sådant inlägg snart :)

2008-08-05 11:07:16
Sublim

Schyrre!:D

2008-08-09 10:44:54
http://sublim.wordpress,com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0