i valet och kvalet...


Date: 2008-08-16 Time: 15:09:52
Kategori: Hudvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Min älskade handkräm från Lush börjar sina vid det här laget och om en vecka när pengarna sitter på kontot ska jag shoppa nytt. Just nu står det mellan Sorbet Hand Cream från MOR och Almond Oil Daily Hand & Nail Cream från The Body Shop.


Tidigare har en stor handkrämsfavorit varit just inom Almond Oil-serien, då var det treatmentvarianten. Jag skulle vilja ha en lite lättare att ha just på dagarna, så därför lutar det lite mer åt TBS-krämen. Vad tror ni?



Kommentarer
leia

har du tips på nå´n bra bus-kräm till ett ok pris? eller har du testat soldusch?



kram maja

Beauty Princess

leia: Jag gillar Doves Summer Glow - antingen med skimmer eller utan. Soldusch har jag inte testat tyvärr.

2008-08-18 20:04:46
Ninni

Testat L'Occitanes handcreme med sheasmör? Den bästa jag testat!

2008-08-19 12:37:33
Beauty Princess

Ninni: Nej, det har jag inte men älskar sheasmör så det låter definitivt lockande. Var finns den att köpa?

2008-08-23 17:44:15
Ninni

Den finns på Strawberrynet, NK och Åhlens City m fl stället. Bor du i Göteborg så finns den även i en liten butik på Haga Nygata, men minns inte butikens namn.

2008-08-23 17:55:39

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0