Vinnare av rak-set från Wilkinson


Date: 2008-04-29 Time: 21:24:34
Kategori: Tävlingar { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

För ett par veckor sedan utlyste jag tävling här på Beauty Place med chansen att vinna rak-set lagom till sommaren, från Wilkinson Sword, för 3 läsare.


Jag har fått massor av toppenbra tips om teman och ämnen att posta inlägg om, ni har verkligen hjälpt till med inspirationen allihop! Tack så mycket!


Vinnarna är:

♣ Emelie Lindh
♣ Zandra Sjöberg
♣ Frida Lahti


Jag har kontaktat er via mail, så svara bara på det med er adress så lägger jag paketen på posten så fort jag fått svaret.


Kommentarer
Zandra

Hej... bara undrar hur det går med vinsterna? har skickat ett mejl.. kram

2008-05-16 13:11:36

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0