Sephora-sugen


Date: 2008-04-16 Time: 20:05:46
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

image405

I dagarna åker en av mina kollegor till New York på semester och hon har lovat mig en tur in på Sephora för att shoppa lite åt mig. Ja, som ni kanske förstår skulle jag kunna författa ihop en lååång lista med allt fint jag vill ha från Sephora - det är farligt att släppa in mig där. Men jag har försökt begränsa mig till bronzer, rouge, duschkräm + body butter & en ögonskuggspalett från Vincent Longo som jag varit sugen på länge.

Men kan ni hjälpa mig?
Bronzer - Benefit eller Smashbox? Eller någon annan favvo?
Duschkräm - Philosophy "Bubbly" eller "Melon Daquiri"?
Rouge - NARS "Amour" (den övre nyansen på bilden ovan) eller "Mata Hari" (den undre nyansen)?

I-lands-problem? Javisst! Men härliga sådana :O)

Kommentarer
rocketqueen

Bronze - NARS Laguna!

Rouge - de två är helt olika färger så det beror på vad du vill ha. Själv älskar jag den rosa Mata Hari!

2008-04-17 06:52:47
http://rocketqueens.blogg.se
Christin

Melon daquiri låter ju underbart! :)

2008-04-18 08:25:46
http://christinsshopping.blogg.se
Christin

Vad ska du köpa för body butter?

2008-04-18 08:26:11
http://christinsshopping.blogg.se
Leia

1. smashbox 2.mata hari.....där har du mina åsikter:)
lyllo dig som har en personal shopper sådär:)

kramar

Beauty Princess

Rocketqueen: Det fick bli Mata Hari - lämnade "beställningen" till kollegan idag. Tack för tipset!

Christin: Visst gör den? Body buttern är från Sephoras egna märke och kommer hem i doften mandarin.

Leia: I know, det är lyx!

2008-04-21 20:29:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0