Bloggtema v 17 - Vart jag helst shoppar beauty i min hemstad


Date: 2008-04-21 Time: 20:23:28
Kategori: Allmänt { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag tycker verkligen att PRET-ty har fått igång en kul grej med sina bloggteman inom skönhetsnätverket, så jag är självklart med på temat "Var jag helst shoppar beauty i min hemstad"!

Eftersom jag bor i en aningens mindre stad, närmare bestämt Eskilstuna, finns det tyvärr inte så stort urval av beauty-butiker och det resulterar oftast i att jag beställer grejer från nätet när det är något nytt eller "ovanligare" märke jag vill ha tag i.

Men för de större varumärkena som Dior, Lancôme, Max Factor, Clinique, Biotherm osv... så blir det gärna en sväng förbi Kicks eftersom de har det mesta inom skönhet och jag samlar också poäng för att få några extra kronor att spendera där. Parelle kikar jag också gärna in på, enligt mig har de lite "mysigare" atmosfär och expediter som verkligen trivs i sin roll (i alla fall i "min" stad). Hmm... ja det var väl de beauty-butikerna som finns här, ungefär, så ni förstår kanske att det finns utrymme för någon eller några fler, i alla fall om ni frågar mig :O)

Kommentarer
Emelie

Va, bor du i Eskilstuna?! Det gör ju jag också!

2008-04-21 21:01:01
http://www.pssion.se
Sminkan

Många med anknytning Eskilstuna på Pret-ty. Sanna, make-up artisten, är ju också bosatt där och jag är ju halvtidare Stockholm/Eskilstuna. Vi kanske kan ha en egen Pret-ty fika!!

2008-04-22 18:10:57
Beauty Princess

Emelie: Vad skoj! Uppväxt här eller inflyttad?

Sminkan: Åh, vad kul det skulle vara! Kan vi inte organisera ihop något?

2008-05-01 12:51:01
Sminkan

Jag hoppas vi kan få ihop något i sommar, men just nu är jag bara helg-bo så det är så mycket jag ska göra när jag är här. I Eskilstuna alltså. Men visst vore det kul med en träff!

2008-05-01 13:40:49
Emelie

Är inflyttad sen i september förra året, men gillar stan :)

Det vore jättekul om vi kunde få till en träff i sommar!

2008-05-03 16:54:03
http://www.pssion.se
Beauty Princess

Sminkan: Jag förstår vad du menar. Men vi får verkligen försöka organisera ihop en fika i sommar!

Emelie: Jag är också inflyttad, fast sedan 3 år tillbaks. Självklart får vi dra ihop något :O)

2008-05-03 23:32:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0