Veckans fråga - Sämsta skönhetsköpet


Date: 2007-09-09 Time: 15:25:33
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Veckans fråga från skönhetsnätverket PRET-TY är om det sämsta inköpet inom smink och skönhet man råkat på. Jag har haft tur och har aldrig riktigt lyckats köpa någon skönhetsprodukt som har fått minus i betyg men många som har varit sådär.

I förhållande till sitt pris är dock mascaran That's a wrap från Smashbox Cosmetics det sämsta köpet jag kan komma ihåg att jag har gjort. Jag betalade 215 kronor för min och det är vad priset ligger runt hos de flesta nätshoppar, förmodligen kan man få den billigare om man passar på att shoppa utomlands. För det priset förväntar jag mig dock en riktigt bra mascara, som är lätt att jobba med, som inte klumpar och som sitter som berget hela dagen och även kvällen om jag är ute.

Men That's a wrap levde inte alls upp till mina förväntningar, den är svårarbetad, ger ett medelmåttigt intryck och efter ungefär 10 timmar är mascaran nästan borta, den smular inte men det ser bara ut som att jag inte har någon mascara. För det här priset satsar jag hellre på Dior eller Lancôme som i alla fall håller vad de lovar. Undvik That's a wrap!


Kommentarer
Marie

Har hört fler som dissat den. Blir garanterat inget köp, tack för varningen

2007-09-10 15:16:30
http://misspurple.blogg.se
Beauty Princess

Marie: Konstigt egentligen, Smashbox känns överlag som ett bra märke och för det priset borde den vara bra... synd!

2007-09-19 20:10:09

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0