Coming up...


Date: 2007-10-15 Time: 20:56:25
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Mitt första intryck av Bumble & Bumbles - Alojoba schampo och balsam, som jag köpte för ett tag sedan, är sådär... Förvånande minst sagt, eftersom jag dels har hört bara bra ord om B&B:s produkter och eftersom deras hårvård ligger i högre prisklassen. Men jag ska testa ett tag till innan ni får en hel recension.

Annat som står på listan över recensioner:

◊ Make Up Store - Blush
◊ Rosebud Co. - Smiths's rosebud salve strawberry
◊ Lumene - Eye makeup remover
◊ MISO Pretty - Lip balm pineapple

Vad vill ni helst läsa om först? 

Kommentarer
Kristina

Blush från MUS vore kul:) Ha en bra dag!

2007-10-16 09:02:17
http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Marie

Rosebuden hade varit intressant, dels för att jag är lite tveksam till den, alla andra gillar den ju så jag vill veta om det finns NÅN mer än jag som inte är överförtjust.

2007-10-16 10:56:29
http://misspurple.blogg.se
Ems

Eye makeup removern från Lumene :)

2007-10-16 17:42:08
Sandra

LUMENEsaken eller MUS blush ^^

2007-10-17 16:40:03
http://teachersdaughter.blogg.se
Beautynet

Hur fixade du din Pret-tylänk? Såg att du också har blogg.se, fixar det inte :)

2007-10-20 18:29:22

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0