Nyshoppat


Date: 2007-03-26 Time: 21:16:06
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Grr... blogg.se vill inte alls idag, det har tagit mig ungefär en kvart bara att komma till sidan där jag kan posta ett nytt inlägg =(

Hur som helst blev det en del beautyshopping i helgen, det behövdes verkligen kände jag. En ny mascara fick följa med från Kicks. För mig brukar det bli så att jag varvar mellan dyr mascara/billig mascara varannan gång. "Budget"-alternativ kan ofta överraska och vara riktigt bra, till exempel är en av mina absoluta mascarafavoriter 2000 Calories från Max Factor. Så den här gången shoppade jag Masterpiece från MF och ska börja testa imorgon.. ska bli kul!

Ett puderrouge från Make Up Store köpte jag också, i nyansen Fresh - som många av er har tipsat om som favorit. Ska bli kul att prova, hittills har jag bara använt den en gång - för restaurangbesök i lördags kväll. Färgen blir inte riktigt rättvist visad på bilden nedanför men ni ser på ett ungefär, rosa-aprikosblandning, precis vad jag letat efter. Jag gillar inte riktigt att asken bara är lika stor som MUS ögonskuggor, det blir lite svårare att få upp bra på borsten då men jag hoppas att det inte gör så mycket. Nu ska jag testa båda grejerna för fullt, så får ni veta mer sedan.
 
image309

Kommentarer
Lene

jag har masterpiece nu och jag tycker den är skitbra! det är den första mascaran som verkligen funkar på mina fransar. vad tycker du om den?

2007-03-27 10:57:08
http://faktalene.blogg.se
Mari

Jag tyckte Masterpiece var sådär...

2007-03-27 16:55:44
Rouge

Trevlig shopping! =D Rouget ser enormt fräscht ut, så det måste jag nog spana in! =D

2007-03-28 07:38:42
http://lemakeup.blogspot.com
Red Head

Ja, rouget verkar toppenfint och mascaran har jag klämt på tillräckligt många gånger nu... Så låt höra...

2007-03-28 21:19:02
http://redheadreport.blogg.se
Beauty Princess

Lene: Hittills svänger mina åsikter åt lite olika håll, så jag ska prova ett tag till innan recensionen kommer.

Mari: Jag är också tudelad, både fördelar och nackdelar tyvärr.

Rouge: Ja, det är hur fint som helst på, kan jag verkligen rekommendera!

Red Head: Ska testa ett liitet tag till sedan lovar jag att du får läsa allt om båda! =)

2007-04-03 16:42:42

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0