Makeup face lift collection


Date: 2007-03-15 Time: 19:30:55
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Åh! Vad jag tycker om Bobbi Browns nya kollektion Makeup face lift. Fullt med rosa och aprikosa toner, som jag för övrigt tror kommer bli vårens andra stora makeuptrend, förutom den metalliska - med silver och bronsiga toner.

image304

Makeup face lift ska - enligt Bobbi själv - "lyfta" ansiktet naturligt med hjälp av bland annat Eye brightener (2 burken på översta raden) och Brightening lip gloss. Eye brighternern ska fungera precis som hypade Touche Eclat, det vill säga som en concealer/highlighter och jag tror att den skulle vara kanon för en snygg dagsmakeup (konsistensen ser ut att vara väldigt härlig och lättarbetad). Själv är jag på jakt efter ett nytt, fräscht rosa rouge och Pale pink skulle vara perfekt. Vill ha nu! Kan inte någon av de svenska beautyshopparna ta in Bobbi Brown nuu?

Kommentarer
Goddess

Rosa och aprikos kommer jag definitivt köra med.
Rosa,brunt, aprikos och lavendel är populära som brudmake-up, men idag kan man ha nästan vad som. Aprikos har jag ingen för tillfället så det måste jag köpa på mig ifall någon vill ha det som brudmake-up:)

2007-03-16 20:30:34
http://goddessess.blogspot.com
Beauty Princess

Goddess: Ja aprikos är väldigt fint tycker jag med, det kan jag förstå att det är många som vill ha =)

2007-04-03 16:48:39

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0