Dove Summer Glow


Date: 2007-03-12 Time: 20:49:17
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Efter succéen förra sommaren fortsätter Dove med sin Summer Glow också sommaren 2007. För den som inte kommer ihåg hypen är Dove summer glow fuktkrämer med gradvis brun-utan-sol-effekt, efter att man använt den drygt 5 gånger får man en fräsch bränna. Det här året har sortimentet utökats med två nya produkter; fuktkräm för ansiktet - Daily face moisturizer och en skimmerkräm - Soft shimmer. 

Jag provade bara Niveas body lotion med bus-effekt förra året, så därför blev jag extra glad när jag fick ett paket hemskickat förra veckan med alla tre varianterna i en söt väska. Mest nyfiken är jag på Summer glow soft shimmer, jag älskar ett fint skimmer när man ska lyxa till återfuktningen en aning. Jag återkommer med recension om ett tag!

image302

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0