Beställning från Look Fantastic


Date: 2007-06-03 Time: 19:33:35
Kategori: Hudvård { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


image334

I fredags dök min beställning från Look Fantastic upp, innehållande Essential Cleansing Solution och Intensive Moisture Balance från Dermalogica. Nu är jag rustad för en rätt bra tid framöver, mina erfarenheter av märket är bara bra - produkterna är väldigt dryga och effektiva. Ska bli kul att se om jag gillar de här lika mycket som tidigare produkter.

Look Fantastic sköter sig som vanligt utomordentligt, 5 dagar efter beställning kom paketet, utan strul med tull eller liknande. Ungefär 50 kr i frakt och en hel del prover följde med i paketet. I like!

Kommentarer
b-m

Inte för att jag vill strö salt i såren men har du kollat in http://www.jerseybeautycompany.co.uk/index.php Jag tror Dermalogicas produkter är billigare där, dessutom är det fraktfritt. Leveranserna därifrån funkar bra, jag fick mina varor efter 3 dagar.

2007-06-04 10:31:15
Amanda

Har också beställt därifrån och tyckte att det funkade riktigt bra. Betydligt billigare än i Sverige också! =)

2007-06-04 10:52:37
http://shoppingbloggen.com
Cecilia

Änvänder med den serien av dermlociga, super är den:)

2007-06-04 11:09:12
http://cillenl.webblogg.se
Catarina

Ett annat tips är strawberrynet, fraktfritt och de ersätter dessutom momsen om man skulle åka på det. (Jersey tillhör ju kanalöarna så man kan bli tvungen att betala moms)

2007-06-04 11:53:11
Emy

Måste nästan prova deras produkter då alla säger så bra saker om dom. Är serien bra på fet hy?

2007-06-04 13:56:54
http://emscatwalk.blogg.se
Rouge

Hehe, ooh jag har precis de produkterna! ;) Och dom är verkligen fabulous! =D Vill aldrig byta till något annat ;) Kommer dö om de slutar säljas nångång haha! ;)

2007-06-05 11:51:33
http://lemakeup.blogspot.com
Emma

Emy: Jag hade oxå lite problemhy, men använder nu Dermalogica sedan ett par månader tillbaka. Är supernöjd! Se bara till att du får rätt produkter (genom en hudterapeut som använder produkterna) så tror jag att även du blir nöjd! Lycka till!

2007-06-05 13:13:13
Beauty Princess

b-m: Vågar inte kolla nu, haha. Men ska absolut kolla inför nästa köp!
Amanda: Absolut, helt sjukt vilken skillnad det är på priserna.
Catarina: Tycker det verkar lite krångligt med att skicka in tullkostnad och behöva ligga ute med kostnaden och så... men vissa åker ju inte på tullkostnaden heller?
Emy: Vet inte, har inte provat deras grejer för fet hy men mitt intryck överlag av märket är toppen, vill du prova så finns provkit med småflaskor av rengöring, ansiktsspray och fuktkräm i ett, räcker i 3 månader ungefär.
Rouge: De är verkligen fabulous!

2007-06-28 20:59:43
Anonym

En tanke bara: Hur ska hudvårdssalonger och SPA´n överleva om Ni skickar efter produkter?

2009-03-11 21:06:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0