Äntligen!


Date: 2007-06-01 Time: 20:13:59
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

image333


Det är svårt att hålla klickfingret i styr när HQ Hair nu har tagit in NARS i sitt sortiment. Äntligen kan vi svenskar få shoppa produkter från märket igen, efter att de tog bort det från det lilla utbud av affärer som sålde NARS ett tag. Synd att jag har köpstopp den här månaden.. kan ingen snäll miljardär skicka hem Orgasm-rouge till mig... eller Schiap-nagellack... eller Baby Doll-läppglans? Jag.Vill.Ha!

Kommentarer
Liza

Ville bara säga att du har en jätte kul blogg att läsa! :) kolla gärna in på min och min systers modeblogg! www.ThreeOfAKind.blogg.se. Kraam!

2007-06-04 00:38:34
http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Anna

Underbar blogg, blir helt hög av att se allt smink!nu till en fråga, jag undrar om Orgasm rouget är så snyggt som alla säger? har hört att det är persikofärgat med guldshimmer i, skippa guldskimmret, men resten lät superfint. Passar det på både solbrun och likblek hy? Keep up the good work! kram Anna

2007-06-08 02:46:08
annette

det finns ett i samma färg utan skimmer med, har haft det själv men kommer inte ihåg vad det hette..

2007-06-14 22:55:51
Beauty Princess

Liza: Vad roligt att du tycker det! Ska kolla in er blogg.
Anna: Härligt att höra att du gillar bloggen! Smink är underbart =) Jag har bara provat Orgasm i butik och tyckte om den, men vet inte hur den är i det långa loppet. Så tyvärr kan jag inte svara på det. Någon annan som vet?

2007-06-28 20:55:48

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0