Undersökning om Beauty Place


Date: 2007-07-29 Time: 17:38:20
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag behöver er hjälp! När jag hade skrivit bloggen ett tag hade jag en undersökning som många av er var med och svarade på. Nu, när det har gått ett tag och Beauty Place närmar sig 2 år, skulle jag vilja ha er hjälp igen! Jag har därför knåpat ihop en undersökning med några frågor ytterligare en gång.

image355

Alla som deltar i undersökningen är med i utlottningen av 3 skönhetspriser - det är bara att lämna namn och e-mailadress i slutet av undersökningen för att vara med i utlottningen. Undersökningen pågår i en månad och i slutet av augusti kontaktar jag vinnarna.

Undersökningen hittar ni här! Tack så mycket för hjälpen.

Kommentarer
millan

Hejsan! är det ännu nån vinnare på det här?
Tänkte om du skulle skriva upp det på din sida snart.

2007-09-05 12:13:23
Beauty Princess

Millan: TACK för påminnelsen, för mycket som trängs i mina tankar så det hade jag nästan glömt. :) Postade precis ett inlägg om vinnarna.

2007-09-06 21:37:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0