SEMESTER


Date: 2007-07-07 Time: 22:17:16
Kategori: Allmänt { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag njuter för fullt av semestern, som började igår eftermiddag. Så underbart, min första "riktiga" semester eftersom jag pluggat innan och gick ut förra sommaren. De närmsta 4 veckorna hittar du mig på uteserveringar eller i skärgården i Göteborg, på bryggorna i Smögen, i hamnen i Strängnäs och gamla stan i Eskilstuna. Kanske blir det några dagar i Stockholm också.

Självklart blir det inlägg som vanligt, kanske till och med mer nu när jag har massor med ledig tid. Trevlig sommar allihop!!!

Kommentarer
Junitjej

NJUT!

2007-07-07 22:27:08
http://junitjej.blogg.se
Emma

Skönt med ledighet :)

2007-07-07 23:02:20
http://emmaaxelsson.blogg.se
Beauty Princess

Junitjej & Emma: Det är underbart :)

2007-07-08 09:23:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0