Rea - Vecka 27


Date: 2007-07-08 Time: 09:21:38
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag fortsätter med mitt nya tema; utvalda produkter från diverse skönhetssajter på rea den här veckan. Personligen tycker jag att alla sajter borde ha rea/utförsäljning/erbjudanden regelbundet men har märkt att inte alla har det, tyvärr. Hoppas ni tycker att temat är roligt i alla fall :)

image343

1. Hos Look Fantastic får man just nu 30% på alla Redken All Soft paket. Märket är min (hittills) absoluta favorit!
2. Mjukgörande badolja från Dr Harris - Snowdrops för 144 kr (169kr)
3. 3 min ansiktsmask från Yves Rocher29kr (43kr)
4. Det jag mest suktar efter den här veckan - manikyrsetet från Eleven kanske skulle få ordning på mina händer. 75kr!
5. Overnight Hand Treatment från Swedish Spa - finns hos Oriflame för 29kr (60kr).

Kommentarer
Amanda

Redkens produkter är superbra! =)

2007-07-08 10:08:11
http://shoppingbloggen.com
Beauty Princess

Amanda: Jag håller med!

2007-07-10 18:43:24
Goddess

Overnight treatment för händerna från Oriflame har jag. Jag tycker den är jättebra. Tycker egentligen inte om handkrämer då jag alltid gör något och måste tvätta händerna så krämen försvinner. Men denna har man på natten oh den fungerar jättebra.

2007-07-16 01:27:44
http://goddessess.blogspot.com
Beauty Princess

Goddess: Jag är iofs en flitig användare av handkräm även under dagen men över-natten-krämer är toppen!

2007-07-19 22:16:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0