Ocean Mist


Date: 2007-07-05 Time: 20:57:06
Kategori: Hårvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Efter förra veckans shopping blev det Ocean Mist från Proffs som fick följa med mig hem. Jag fick massor av bra tips av er på saltvattensspray så det blir nog svårt att hålla sig till samma när den här flaskan tar slut. Wella, Bumble & Bumble och så Proffs var det flera som tyckte om.

Ocean Mist gör precis det som jag föreställt mig att en saltvattensspray skall göra med håret, det blir en aning strävare, lättare att styla - ja, ger helt enkelt en snygg look. Nu är det svårt att hålla sig borta från flaskan, det fungerar innan jag stylar halvtorrt hår, för att ge mer volym när jag har en enkel hästsvans och för att fluffa till det utsläppta. I like! Och så luktar den gott också...


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0