Mist Stockholm hos Snowdrops


Date: 2007-07-13 Time: 12:51:40
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Webshoppen Snowdrops har nu tagit in märket MIST Stockholm, som annars mest finns i egna butiker eller i utvalda skönhetsbutiker. Jag gillar speciellt deras sminkprodukter för ögonen, det finns mycket som passar perfekt till party - eyedust, glimmer och pigmentrika ögonskuggor.

Priserna ligger mitt-emellan, inga budgetpriser direkt men inte överdrivet dyrt heller. Ett läppglans går till exempel lös på 120 kronor och en mascara på 170.


image346
Glimmer från MIST

Kommentarer
Ia

Mist är min nya favorit!
Tycket att skuggorna är mkt lättare att jobba med än tex MUS - sen är ju de fläckiga skuggorna extra roliga..

rocketqueen

Spännande! Sitter de bra, skuggorna? Har kollat in Mist men ännu inte provat...

2007-07-15 20:19:08
http://rocketqueens.blogg.se
Sanna

Mist skuggor är bra.. :D

2007-07-19 00:10:13
http://linslusen.blogg.se
Beauty Princess

Ia: Jag gillar ju iofs MUS skuggor men det är alltid bra med flera favoriter =)
Rocketqueen: Jag tycker mest att de är snygga och har många olika festfärger och varianter. Och till party behöver de ju inte sitta som berget i flera timmar som de behöver på dagen.
Sanna: =)

2007-07-19 22:15:09
Lalisen

Dum fråga: Hur får man egentligen på ett glimer på ögonen? :S Jag är helt lost när det gäller det.

2007-07-20 08:01:53
http://lalisen.blogg.se
Beauty Princess

Lalisen: Inga frågor är dumma! Enklast är det att ta lite glimmer på en tops och sedan liksom "trycka" dit det över ögonlocken. Då brukar det sitta bra på mig. Annars kan man grunda med ett speciellt lim för ögonsmink, finns bla på Make Up Store och sedan trycka dit glittret.

2007-07-31 13:42:22

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0