Mer "Din Stil"


Date: 2007-07-19 Time: 17:31:14
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

För ungefär ett halvår sedan drog jag igång en Din Stil med temat deodorant som jag aldrig har gjort något inlägg av. Kom på det eftersom min Pearl & Beauty börjar ta slut och jag vill hitta en riktigt bra, fräsch variant. Så nu ger jag liv till det gamla temat Bästa Deodorant igen - skicka gärna in namnet på din absoluta favorit! [email protected] är adressen och jag vill ha in bidragen innan den 25/7 vid 21:00.

Skulle vara toppen om så många som möjligt dessutom kunde komma med tips på teman ni vill se så att jag kan återuppliva Din Stil igen. Ett alternativ är att köra igenom alla gamla teman igen eftersom många av er säkert har fått nya favoriter?! Vad tror ni?

Kommentarer
Kattis

Tycker att Dove´s deostick är överlägset!!
Finns ett som inte lämnar fläckar på svarta kläder heller.
Ang Din stil-temat; damma av de gamla först, så kanske nya tips kommer in?!
/Kattis

2007-07-21 23:54:53
Beauty Princess

Kattis: Ja, det låter som en bra idé, tack för tipset!

2007-07-31 13:39:16

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0