Vinnare i tävlingen


Date: 2007-01-21 Time: 19:46:00
Kategori: Tävlingar { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Det blev Li som vann den senaste tävlingen och får en body lotion från Vaseline. Hennes tips var det här:

"Jag skulle vilja läsa mer om foundation. Jag har precis köpt en foundation brush men har inte riktigt fått till tekniken än. Skulle vilja veta hur du och dina läsare applicerar foundation (svamp, fingrar, pensel) och även lösningar på vanliga problem som att det ser torrt och pudrigt ut eller hur man gör för att inte bli blank så fort."
 
Jag ska slipa lite på svaret på tipset och hoppas på att inlägget kommer komma imorgon om jag hinner, annars någon annan dag i veckan. Li - kan du skicka din adress till bloggmailen så skickar jag priset till dig. Grattis!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0