Vårmakeup med Bobbi Brown


Date: 2007-01-20 Time: 13:48:34
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag gillar lila toner i sminkprodukter för ögonen. Om man använder dem rätt kan det bli ursnyggt, särskilt med lite mörkare lila nyanser. Personligen tycker jag inte att det lila skall användas ovanför globlinjen så att man ser smått slagen ut men på ögonlocket kan det skapa en snygg effekt. Så Bobbi Browns Violet Look som är vårens nyhet från märket tilltalar mig. Tillsammans med nude-färgade läppar och en snygg bas tror jag att det kan bli jättefint framåt vårkanten.

bb

Och för dem som inte har bra penslar och borstar att arbeta med, är det perfekt att slå till på Mini Makeup Organizer med 4 borstar som fungerar till ögonskugga, eyeliner, rouge och läppar... allt man behöver! Nu gäller det bara att någon av nätshopparna tar in märket, annars får man slå till när man är utomlands.

Kommentarer
Mia

Oj, mkt läckert! Jag gillar den där lilla väskan. Har aldrig provat Bobbi Browns make up. Är nyfiken!

2007-01-21 11:55:47
http://modemossen.blogg.se
elina

Härligt set, finns det även i andra färger? Lila är inte min favorit direkt..

2007-01-21 19:12:18
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Mia: Jag håller på för fullt att testa deras foundation, så den får ni recension på snart. Väskan är hur söt och smart att ha som helst.

Elina: Nja, jag tror att det är lila de kör på tyvärr. Men det finns säkert någon palett med andra färgkombinationer med. =)

2007-01-21 19:51:57
Bjooti

Jag fick info från Bobbi Brown att det skall lanseras u Danmark och sverige under detta år.

2007-01-23 17:20:55
http://bjooti.net
yeh-yeh girl

Jag gillar också lila make up. Snyggtsnyggt!

2007-01-25 19:33:07
http://gordonochjag.blogspot.com
Beauty Princess

Bjooti: Ååh, vad roligt =)

Yeh-Yeh Girl: Visst är det?

2007-01-29 19:58:38

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0